יום שני, 31 בדצמבר 2012

חופשה מהאגדות במלונות מומלצים ב-אורמסטון, אנגליה, בריטניה

אורמסטון, אנגליה, בריטניה

אורמסטון

למציאת הדילים הטוביןם ביותר מבין 66 מלונות באורמסטון, בריטניה עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 3 מתוך 3

Staying Cool Apartments Castlefield Manchester

4 Worsley Street, מנצ'סטר, אנגליה בריטניה

בין השרותים והמתקנים שיש בStaying Cool Apartments Castlefield Manchester תמצאו סלון יופי, מכון יופי ומרכז עסקים. בדירות נופש יש שירותי כביסה וחניה מקורה. המקום מציע אינטרנט אלחוטי בחינם.

הדירות מרוהטות באלגנטיות ופאר בסגנון של 5 כוכבים. ובנוסף פינת קפה ותה, כבלים / לוויין וטלוויזיה. כל דירה כוללת נגן די וי די ומכונת קפה.

מסעדת דירות הנופש מציעה תפריט מקורי ואווירה רגועה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בשכנות. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

דירות הנופש נמצא כחמש דקות הליכה אל Hulme Locks Branch Canal, בעוד המרחק אל בית האופרה של מנצ'סטר, מוזיאון המדע והתעשייה במנצ'סטר וManchester Central Convention Complex הוא כ-20 דקות הליכה. במרחק הליכה נמצאים גם Great Northern Warehouse, Bridgewater Hall וDeansgate. Spinningfields ומוזיאון ההיסטוריה של העם נמצאים גם כן בקרבת מקום.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, מיטת תינוק, בית קפה

פעילויות

ספא /מכון יופי, מסאז'

שירותים

מרכז עסקים, שירות השכמה, שירותי כביסה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Quay Apartments Elmira Way Salford

Elmira Way, סלפורד, אנגליה בריטניה

דירות הנופש מדורגות 4 כוכבים ונמצאות במרחק 5 דקות הליכה אל התחנה Salford Quays Metrolink Station. המרחק למרכז העיר סלפורד הוא רק 10 דקות נסיעה.

Quay Apartments Elmira Way Salford מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם שירותי כביסה וניקוי יבש לשרות האורחים. לרשותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי דירות הנופש, כך שתוכלו להיות מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם.

בדירות תמצאו נגן די וי די ונגן תקליטורים כמו גם טלוויזיית פלזמה/ LCD עם כבלים / לוויין. כל דירה מכילה בין השאר מקרר, מגהץ ופינת קפה ותה. ובנוסף תמצאו בכל דירה מטבחון עם מיקרוגל ומכונת כביסה וכל הדרוש להכנת ארוחות קלות בזמנכם הפנוי.

Manchester Airport (MAN) נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. מוזיאון ההיסטוריה של העם, Manchester Civil Justice Centre וThe Manchester Studios נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן תקליטורים, נגן DVD, מקלחת, מיטת תינוק

פעילויות

אמבטיה

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי כביסה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Brooklands Lodge

208 Marsland Road, סייל, אנגליה בריטניה

הbed and breakfast הגדול Brooklands Lodge ממוקם באופן אידיאלי במרכז העיר ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם ומסלול גולף.

Brooklands Lodge מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם אחסון מזוודות, שירותי כביסה וחדרי דיונים. בBrooklands Lodge פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. בbed & breakfast תמצאו מגוון אפשרויות לפעילויות ספורטיביות כמו למשל גלישת רוח, רכיבת סוסים ושיט בקנו.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Brooklands Lodge מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר אמבטיה פרטי וכספת. החדרים כוללים פינת קפה ותה, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ונגן די וי די ולנוחותכם הbed and breakfast מציע בנוסף שירות חדרים. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

הבר של Brooklands Lodge מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת בbed & breakfast מסעדה.

Manchester Airport (MAN) נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה. הנסיעה אל טראפורד סנטר וImperial War Museum North לוקחת פחות מ-20 דקות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מקרר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

מסלול גולף, גלישת רוח, אופניים, פעילויות ימיות, הטלת חצים, רכיבת סוסים, שייט בקאנו

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, כספת, שירותי מזכירות, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 20 ביקורות אורחים
מתוך 4 ביקורות על המיקום של המלון, 4 אמרו שהוא במיקום נוח
3 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 3 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שחדר האמבטיה היה נקי ובמצב טוב

My-Places Worsley Serviced Apartmen

16 The Coppice Chatsworth Road, סלפורד, אנגליה בריטניה

בדירות נופש My-Places Worsley Serviced Apartmen יש מסלול גולף, אינטרנט אל- חוטי חינם, ומעלית. המרחק למרכז העיר סלפורד הוא רק 10 דקות נהיגה.

בדירות המרווחות של My-Places Worsley Serviced Apartmen תיהנו מכבלים / לוויין, טלוויזיית פלזמה/ LCD ומטבחון. ובנוסף נגן די וי די, חדר אמבטיה פרטי ופינת קפה ותה.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

מסלול גולף, מגרש כדורגל

שירותים

מעלית

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Castlefield3

LIVERPOOL ROAD, CASTLEFIELD, מנצ'סטר, אנגליה בריטניה

המלון נמצא במרחק נסיעה קצר ממרכז מנצ'סטר ומחיריו לא יקרים, זהו המקום האידיאלי לחופשה נהדרת וחסכונית.

Castlefield3 מציע חנייה מאובטחת, ספריה ואינטרנט אל- חוטי חינם.

החדרים הנוחים בCastlefield3 כוללים מטבח מאובזר, כבלים / לוויין וטלוויזיה. הם כוללים מקרר, פינת קפה ותה ונגן די וי די. יש גם סרטים בחדר ונגן תקליטורים להנאת האורחים.

בסביבת Castlefield3 תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. אתרים תירותיים מגוונים ופופולריים נמצאים במרחק של מספר דקות הליכה מהמלון.

כללי

מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן תקליטורים, נגן DVD, מגבות, מקלחת, מיטת תינוק

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח

Chesters Hotel Old Trafford

728-730 Chester Rd , אולד טרפורד, אנגליה בריטניה

המלון נמצא לנוחותכם במרכז העיר ומהווה נקודת פתיחה מצויינת לשהייתכם באולד טרפורד.

Chesters Hotel Old Trafford מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, מעלית ואחסון מזוודות. כמו כן תמצאו במלון חנייה מאובטחת ומגרש כדורגל. בתוך שטח המלון יש גם מרכז קניות, בנק וכספומט.

בחדרים המרווחים של Chesters Hotel Old Trafford תיהנו מטלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין וכספת. החדרים מכילים מטבח המצויד במכונת קפה, מקרר קטן ומקרר. כל החדרים הממוזגים של הChesters Hotel Old Trafford הם חסינים לרעש.

הבר של Chesters Hotel Old Trafford מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ארוחי המלון מוזמנים ליהנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר מפנקת המוגשת בכל יום.

מקומות אטרקטיביים שונים ופופולריים נמצאים במרחק של מספר דקות הליכה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, מכונות אוטומטיות

פעילויות

קזינו, הליכה, מגרש כדורגל

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, כספת, כספומט, נושאי מזוודות, שירות השכמה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אולם נשפים, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hill Quays Apartment Deansgate Manchester

1 JORDAN STREET, מנצ'סטר, אנגליה בריטניה

Hill Quays Apartment Deansgate Manchester מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית וקונסיירז'. בדירות נופש יש סלון יופי, חנייה במקום ואינטרנט אל- חוטי חינם.

הדירות מרוהטות באלגנטיות ונוחות בסגנון של חמישה כוכבים. הן מציעות טלוויזיה, פינת קפה ותה וכבלים / לוויין. כל דירה כוללת נגן די וי די ומכונת קפה.

כללי

שירות חדרים, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן תקליטורים, נגן DVD, מגבות, מקלחת, מיטת תינוק

פעילויות

ספא /מכון יופי, טרקלין, מסאז', סלון יופי

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירות השכמה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Travelodge Manchester Salford Quays

18 Markendale Place Salford, מנצ'סטר, אנגליה בריטניה

כללי

פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, גישה לכסא גלגלים

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Cornerstones Guest House

230 Washway Rd, סייל, אנגליה בריטניה

הbed and breakfast המודרני נמצא כ-10 דקות הליכה מ-Brooklands Metrolink Station.

Cornerstones Guest House מציע חדרים נוחים, חדרי דיונים, ניקוי יבש ומסלול גולף. שרותים נוספים שהמלון מציע כוללים אחסון מזוודות ומגרש כדורגל. הbed and breakfast גם מספק גישה לאינטרנט אלחוטי.

החדרים הנעימים של ה-bed and breakfast מספקים, בין השאר, פינת קפה ותה, כספת וטלוויזיה. כמו כן, תמצאו בחדרים טלפון ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים המיועדים לשהייה של משפחות.

מיקום ה-bed and breakfast נוח ביותר עם כל האטרקציות המרכזיות שנמצאות במרחק הליכה. Moss Lane, מגרש הקריקט אולד טראפורד ואולד טראפורד נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מה-bed and breakfast.

כללי

פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, כסאות ילדים, ידידותי לקהילה הגאה, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

מסלול גולף, אמבטיה, גינה, מגרש גולף (באזור), אופני הרים, מסלול בטבע, הליכה, אופניים, מגרש כדורגל, צפיה בצפורים, מסלול ג'וגינג ופעילות גופנית

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, משק בית, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירותי דואר, סריקה, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צ'ק-אאוט מאוחר (בכפוף לזמינות)

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 44 ביקורות אורחים
מצאנו 17 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 9 ביקורות על המיקום של המלון, 9 אמרו שהוא במיקום נוח
8 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 8 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 5 ביקורות על נוחות החדרים, 5 אמרו שהחדרים היו נוחים
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות
מתוך 3 ביקורות על הצוות, 2 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס

Millennium Tower

250 THE QUAYS, סלפורד, אנגליה בריטניה

בדירות נופש Millennium Tower יש בריכה, מסלול גולף, ובנוסף מעלית.

מתקני דירות הנופש כוללים סאונה, מגרשי טניס ומרכז עסקים. לפעילות ספורטיבית בשעות הפנאי דירות הנופש מציעות מועדון כושר ומגרש סקווש. ובנוסף לכל השרותים, בדירות הנופש יש גם אינטרנט אל-חוטי.

דירות הנופש Millennium Tower מציעות יחידת דיור מאובזרת עם מטבח ומכבסה. הדירות מכילות במטבחון, פינת קפה ותה וטלוויזיה ולנוחותכם דירות הנופש מציעות גם שירות חדרים לרווחת האורחים. כל דירה כוללת נגן די וי די ומקרר.

מומלץ לשכור אופנוע ים ולראות את ההסביבה דרך המיים. מרכז העיר סלפורד נמצא במרחק 20 דקות הליכה מדירות הנופש.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, מקרר, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, גישה לכסא גלגלים, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שירותים פרטיים, שילוב אמבטיה ומקלחת

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, מסלול גולף, סאונה, קזינו, מגרש סקווש, שייט בסירה, אופנוע ים, אופני הרים, צלילה, פעילויות ימיות, דיג, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, מתקני כושר, ג'קוזי, מסאז', בריכה מקורה, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, פעילויות/השגחה על ילדים, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

קיים חניון בתשלום.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Media City Apartments Salford Quays Salford

The Quays, סלפורד, אנגליה בריטניה

המלון מדורג 4 כוכבים ונמצא במרחק חמש דקות הליכה אל התחנה Anchorage Metrolink Station.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Cathedral Church of St John the Evangelist ופחות מעשר דקות נסיעה אל Imperial War Museum North, Manchester Library Theatre וDeansgate. זה 10 דקות נסיעה אל מגרש הקריקט אולד טראפורד, Hulme Locks Branch Canal ואולד טראפורד. המרחק מהמלון אל דה לורי הינו 10 דקות הליכה והתחנה Harbour City Metrolink Station ממוקמת בשכנות. מרכז העיר סלפורד נמצא במרחק 20 דקות הליכה מהמלון. ההתחנה Broadway Metrolink Station נמצאת במרחק 10 דקות הליכה.


Travelodge Hotel Trafford Park Manchester

17 Trafford Way Urmston, מנצ'סטר, אנגליה בריטניה

כל החדרים המודרניים של Travelodge Hotel Trafford Park Manchester מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מכונת קפה, פינת קפה ותה וטלוויזיה. לרשותכם חדרים ללא עישון.

Manchester Airport (MAN) ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נהיגה. פארק היטון וDeansgate ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מTravelodge Hotel Trafford Park Manchester. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הWardley Hall, ארנדייל מנצ'סטר וManchester Library Theatre. ובמרחק 10 דקות נסיעה נמצאים Worsley Old Hall, Imperial War Museum North וAshton-on-Mersey Golf Club.

כללי

פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, גישה לכסא גלגלים

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 39 ביקורות אורחים
15 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 7 אמרו שהן היו נוחות, אך 8 אמרו שהן לא היו
18 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 17 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 6 ביקורות שאמרו שהמקלחת הייתה נקייה, ורק 2 אמרו שהיא הייתה מלוכלכת
מתוך 9 ביקורות על נקיון החדרים, 7 אמרו שהם היו מצוחצחים
4 אורחים ציינו בביקורתם את החניה, 4 ציינו כמה היא הייתה נוחה
9 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 7 חשבו שהמחיר היה הוגן

Luxury Apartments Castlefield Manchester

Worsley Street, מנצ'סטר, אנגליה בריטניה


Mayfair Apartments Castlefield Manchester

Castlefield Locks 66 Ellesmere Street Manchester M15 4QQ, מנצ'סטר, אנגליה בריטניה


Staying Cool Apartments Damask Manchester

216 Boxworks Worsley St, מנצ'סטר, אנגליה בריטניה

Staying Cool Apartments Damask Manchester מציע מעלית, מרכז עסקים וניקוי יבש. הגינה היא המקום המושלם לתפוס שלווה.

בדירות המרווחות של Staying Cool Apartments Damask Manchester תמצאו טלוויזיה ומגהץ. בנוסף כלולים חלוקי רחצה לנוחות מירבית.


City Lofts Salford Quays

210 The Quays, אולד טרפורד, אנגליה בריטניה




מלונות באורמסטון, מלונות בבריטניה, הזמנת מלון באורמסטון, בתי מלון באורמסטון, דילים למלונות באורמסטון, השוואת מחירים למלונות באורמסטון, השוואת מלונות באורמסטון, הנחות למלונות באורמסטון, מלונות זולים באורמסטון, השוואת בתי מלון באורמסטון, נופש באורמסטון, נופש בבריטניה,

אורמסטון: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Urmston_3.htm
אנגליה, בריטניה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/United_Kingdom.htm

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה